Educar en el asombro : (Rexistro nro. 945416)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 01632nam a2200217 c 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 121024s2012 sp | |||| 000 0 spa |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | B 20404-2012 |
ISBN | |
ISBN | 9788415577423 |
CDU | |
CDU | 37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | L'Ecuyer, Catherine |
-- | 72250 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Educar en el asombro : |
Resto do título | ¿cómo educar en un mundo frenético e hiperexigente? |
Autores | /L'ECUYER, Catherine |
EDICIÓN | |
Edición | 34ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Barcelona |
Editorial | Plataforma |
Data de publicación | 2021 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 178 p. |
Dimensións | 22 cm |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Plataforma actual |
RESUMO | |
Resumo | Como lograr que un neno, e logo un adolescente, sexa capaz de estar quieto observando con calma á súa ao redor, capaz de esperar antes de ter, capaz de pensar, con motivación para aprender sen medo ao esforzo? Os nenos crecen nunha contorna cada vez máis frenético e esixente que, por unha banda, fixo a tarefa de educar máis complexa, e, por outro, afastounos do esencial. Para o seu éxito futuro vemos necesario programalos para unha infinidade de actividades que os están apartando do lecer de sempre, do xogo libre, da natureza, do silencio, da beleza. A súa vida converteuse nunha verdadeira carreira para saltar etapas, o que lles afasta cada vez máis da súa propia natureza. Moitos nenos están a perderse o mellor da vida: descubrir o mundo, penetrarse na realidade. Un ruído enxordecedor acala as súas preguntas, as estridentes pantallas saturan os seus sentidos e interrompan a aprendizaxe lenta de todo o marabilloso que hai que descubrir por primeira vez. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Educación |
-- | 17390 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Disciplina positiva |
-- | 46999 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Álvarez de Mon, Santiago |
-- | 125058 |
Termo indicativo de función | prologuista |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Plurilingüe O Sello | CEIP Plurilingüe O Sello | Sala profesorado | 2024-01-16 | PFPP | 37 | edu | 37 CAT edu | PEC103000006308 | 2024-01-16 | |||||||||
CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | 2023-09-27 | 37 | edu | 1 | 37 LEC edu | CEH038000006562 | 2023-11-20 | 2023-11-20 | Prestable | Familias | |||||||
CEIP de Celeiro | CEIP de Celeiro | Sala préstamo | 2023-01-19 | COMPRA | 8 INFORMACIÓN | Gc 3488 | 8 INFORMACIÓN Gc 3488 | LEC079000003488 | 2023-01-19 | |||||||||
CEIP de Cervo | CEIP de Cervo | Sala préstamo | 2022-11-22 | COMPRA DIRECTA | 37 | edu | 1 | 37 L'EC edu | LEC024000008653 | 2023-04-12 | 2023-03-01 | Prestable | ||||||
CRA de Valga | CRA de Valga | Sala préstamo | 2024-01-22 | PLAMBE | 028 | edu | 1 | 028 LEC edu | PEG003000000002 | 2024-09-24 | 2024-03-05 | Prestable | BIBLIOTECRA | |||||
EEI de Lantaño | EEI de Lantaño | Departamento | 2023-07-11 | 37 ECU edu | 1 | 37 ECU edu | 9788415577423 | 2023-10-10 | 2023-07-11 | Prestable | ||||||||
IES Perdouro | IES Perdouro | Sala préstamo | 2023-06-13 | 37 | edu | 37 LEC edu | LED029000013786 | 2023-06-13 | Prestable | Sección: EDUCACIÓN | ||||||||
IES Sanxillao | IES Sanxillao | Sala préstamo | 2024-09-18 | Fondos biblioteca | 37 | edu | 37 L'EC edu | LED023000013753 | 2024-09-18 | Prestable |